Mensen die een VIP-ticket kopen, zullen hun drank en foodsnacks kunnen bestellen via een applicatie. Daarna wordt je bestelling persoonlijk naar je toe gebracht, waar je je ook bevindt op het festivalterrein. Dit allemaal met de applicatie TSJING, gemaakt door gasten uit het Leuvense. De applicatie is niet enkel een surplus voor de consumenten, ook de organisatie zelf steekt er heel wat van op.
Ons businessmodel is voornamelijk gebaseerd op data. Wij aggregeren alle gegevens via de app. Denk aan profielen, het consumptiegedrag, tijd en locatie. Wij anonimiseren en analyseren al deze informatie. Wij stellen deze informatie en ongeziene markt intelligentie ter beschikking van merken, in rapportvorm of zelfs in real-time. Dat is heel waardevolle informatie voor de marketeers maar ook de consumenten zullen hier de vruchten van plukken. Zij kunnen immers profiteren van relevante én waardevolle aanbiedingen en geschenken.
-Marc Willems, brein achter TSJING
De manier waarop de gegevens verzameld worden en er meteen relevante en waardevolle marketingactiviteiten aan kunnen koppelen, maakt het bijvoorbeeld mogelijk dat merken nieuwe producten kunnen lanceren naar een bepaald segment van gebruikers. Zo kunnen bedrijven nagaan of hun marketingbudget goed is aangewend, of het product wordt geconsumeerd op het moment dat de producent voor ogen had en zo meer. Alles wordt perfect in kaart gebracht zodat de return on investment van een marketingcampagne honderd procent meetbaar wordt.
Paradise City maakte nog maar net een eerste deel van de line-up bekend, onder andere The Black Madonna, Hunee, Mike Servito en Guti brengen 25 en 26 juni een bezoekje aan België. Tickets koop je hier.